Ocena:
oceń

Maślanka naturalna - kalorie

Napój mleczny otrzymywany poprzez odciągnięcie tłuszczu od zmaślonej śmietany.

maślanka naturalna

Czy wiesz, że:

  • maślanka jest zdrowsza niż kefir, bo zawiera więcej wapnia,
  • maślanka zwiększa wydzielanie żółci oraz soków trawiennych, usprawnia również perystaltykę jelit,
  • spożywanie maślanki pomaga redukować poziom cholesterolu we krwi.
     

Kaloryczność: 37 kcal / 100ml

Nazwa

Wartość

Dzienne zapotrzebowanie

Kalorie 37 kcal 2000 kcal
Białko 3 g 150 g
Węglowodany 4 g 250 g
Tłuszcz 0 g 44.4 g
Do obliczeń zastosowaliśmy równoważnik Atwatera, który dotyczy energii netto czyli energii przyswajalnej.
Oceń produkt:

Komentarze

  • zgłoś naruszenie

    monikazgd

    maślanka jest bardzo mało kaloryczna. w porównaniu z innymi produktami mlecznymi takimi jak jagurty naturalne czy kefiry jest najbardziej fit. Na chudzianka.pl/kefir-maslanka-i-warzywa-na-odchudzanie-zdrowie-w-szklance-i-na-talerzu rozpisali się o wspaniałych właściwościach odchudzających kefiru. Z tego wszystkiego wynika, że jogurt naturalny zajmuje 3 miejsce. Śmiało można go zastąpić maślanką czy kafirem ;)

    04-07-2014 17:39:49

Jeśli chcesz dodać komentarz musisz się zalogować.



  • Dieta lekkostrawna

    Problemy trawienne to obecnie przypadłość, z jaką zmaga się wiele osób. W takim przypadku konieczna jest odpowiednia dieta, która pozwoli nam wrócić do zdrowia i cieszyć smacznymi, pełnowartościowymi posiłkami. . Podstawą diety jest wykluczenie produktów oraz potraw tłustych, smażonych, pieczonych w tradycyjny sposób, wzdymających, długo...

    czytaj

  • Dieta drobiowa niskoenergetyczna

    Doskonała dieta dla wszystkich pragnących nauczyć się dobrych nawyków żywieniowych. Składa się głównie z chudego i pożywnego mięsa drobiowego, nabiału oraz warzyw i owoców. Dzięki temu dostarcza nam niezbędnych składników odżywczych przy zmniejszonej liczbie kalorii.

    czytaj

  • Dieta dla cukrzyków

    Cukrzyca jest chorobą, w której niezwykle ważna jest dieta, rygorystyczne przestrzeganie pór posiłków oraz ich odpowiedniej kompozycji pozwoli uniknąć skoków poziomu glukozy we krwi. Posiłki powinny być bogate w produkty o niskim indeksie glikemicznym, czyli pełnoziarniste pieczywo, grube kasze, warzywa, niektóre owoce.

    czytaj

Polecane zakupy



Takie tam
http://autoskupik.pl/
Maruda
Pomalu ograniczam slodycze i ...
Ciężko
Ciężko, ciężko sam początek a...
Chcę walczyć ze sobą!
Witajcie  Myślę,że p...
Zaczynam
Troche zwlekalam ale czas sie...

Zamów bezpłatną Gazetę slimeo.pl

Wydanie Gazety slimeo.pl obejmuje między innymi: